Teşekkür ederim hepinize Allah kimseye yaşatmasın gerçekten zor doktora gittim serum fizyolojikle parol verdi başka birşey kullanamazsın dedi parolu da ateşin olursa iç dedi ateşim de yok zaten tek derdim gözlerimden yaş akıyor ve burun tıkanıklığım hiçnefes alamıyorum 😔