Hanifecengz 8 kasım da beta değerim 45,87 di 10 kasım da 112,65 fakat bugün yani 19 kasım da lekelenme olunca tekrar kan verdim 462 çıktı iki kat artış olarak hesaplanınca düşük çıktı 2 gün sonra tekrar kan vericem daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
Mehtapca06 Hanifecengz kinse üzmemek icin yorum atmamış yüksek ihtimal ben yanıtsız kalmasın postunuz diye yazıyorum insallah sonucu güzel olur ama 2 bin/3 binlerde olmasi gereken değerin baya altında hani eger ilk iki degeri aynı yerde yaptirdiysaniz sağlıksız bir gebelik büyük ihtimal ama farkli yerlerde kan verdiyseniz olabilir
Shebaby Canım saglıksız bence hani o tarihlerde yüksek çıkması lazım artık baya o değerlerde de kese de gözükmeyeceği için sıkıntı çünkü bende yaşadım geçen yıl dış gebelikti ve bir iğneyle düşürdüm çok şükür daha kötü bir şey yasamadan doktorun ne diyor peki
Shebaby Yani 19 kasımda verdiğinde kan 2 günde bir 2 katı artış desek rahat 1500 lerin üzerinde olması lazımdı 2 gün sonra test versen 400 ün üzerinde cıksa bile en son verdiğin değerin yani bana yine de saglıksız gibi geliyor bence en yakın zamanda doktorunla görüş en iyisini o bilir canım