esmasade Ebru-ramo canım yarım saatten fazla geçtikten sonra geliyor ise 2. Silik çizgi kuruma çizgisi eğer hemen çıktı ise 5 10 dakika içinde hayırlı olsun yarın sağlık ocağına git kan ver sağlık ocağında alırlar kanını hastaneye gitmene gerek yok 😊
Ebru-ramo sdkshn inşallah sabah yaptım 1 2 dakikaya çıktı akşam yaptım bekledim 2 dakika çıkmadı gibi oldu sonra uyumuşum
Ebru-ramo Tripkolikkkiz acilde yapılmıyor muş ben şeyden dolayı kusma bulantı ishal için gidip hap kullanmıştım sonra ishal durdu ama miğde bulantısı devam etti bide test yapıyım dedim
Ebru-ramo esmasade sabah 2 dakika sürmedi akşam 5 dakika sonra falan çıktı herhalde çünkü yemek yedim ve uyudum baktım onda da var
1Pamuk Ebru-ramo yok acile gerek yok ki canım sağlık ocağında direk yapilir arabiniz varsa tabi acile de gidebilirsiniz 🙏🏻💖
Ebru-ramo Kızlar birde 14 ekimde adet oldum sonra 12 kasımda 3 gün hafif kanama gördüm adet oldum sandım oralı olamadım 3 kanama olayından sonra da 1 hafta sonra test yaptım böyle çıktı
_Lavinya Ebru-ramo Muhtemelen yerleşme kanaması yaşamışsınız. Soldaki testte sıvı fazlalığı var. Ama yanındaki pozitif 😊 İki gün arayla kan verip beta baktırın. Allah gönlünüze göre versin 🌸
esmasade Ebru-ramo Ebru-ramo yerleşme kanaması olabilir sen bugün hemen sağlık ocağına kan ver değer düşük çıkar ise 2 gün sonra birdahaki kan ver yüzde doksan yükselir zaten değerlerin hakkınızda hayırlısı olsun canım