xxdlnxx Çatı muayenesini ne zaman yapıyorlar ve acıyor mu nasıl yapıyorlar 30 cu haftayım 70 günüm kaldı doğuma
Hycnlbklys xxdlnxx bana 37 de yapıldı, kastığım için acıdı ama öyle dayanılmayacak bişey değil kasmasaydım acıyacağını düşünmüyorum ben kastığım için 5-10 saniye sürdü
Merveballl xxdlnxx bana 38. Haftada yapti doktor ilk defa yaptirdigim icin kastim kendimi ama sonra 39 . Haftada 2 ve 3 cu muanelerimide alttan yapti onlarda hissetmedim bile cok o an dusunmemen lazimm :)
Bilgeyumuk Merveballl afedersiniz eliyle mi yapıyor yoksa makine gibi bişey mi var çok korkunç değil mi düşüncesi bile ürpertiyor 🥲
Merveballl Bilgeyumuk eliyle yapiyor ama ilk defa yapinca biraz geriliyor insan sonra gerek kalir bidaha bakmasi gerekirse alisiyor insan 🙂
SYalman Benim de geçen hafta yaptı doktorum 38.haftada bende çok korkuyordum doktorum hiçbişey yok sen burnundan derin bir nesef al yavaş yavaş ağzından ver dedi o benle konuşup ben yapana kadar işi bitmişti hiç acımadı.