Canım merhaba şuan 13+1 haftalık gebeyim sadece idrar testi yaptım adetimden 3 gün gecikmesinden sonra kan vermeden tam 4+3 de keseyi gördüm bence sürekli kan verme ne gerek ben çok gereksiz buluyorum zaten sağlıklı bir gebelikse doktora gittiğinde kese gözükür zaten kan vermekten hiç haz etmem :) o yüzden tavsiyem adetinin gecikmesinden 1 hafta sonra doktora gitmen zaten büyük ihtimalle keseyi görecektir 1 hafta sonra seni yine çağıracak ve bebeği görecektir sonra da 7. Haftada genellikle kalp atışı duyulacağı için o zaman da gidip kalp atışını duyarsın yani her 2 günde bi kan verme kesinlikle