Kiwi12 Bayanlar şuan acilden yazıyorum eve kendim için bir nebulizator almam gerek memnun kaldığınız varmi
[silindi] Kiwi12 Eczanelerde iyisi vardir bn kullanmadim ama trendyolda var bi tane oda fiyati yuksek biraz
Lavinnn Kiwi12 Nimo Taşınabilir Mesh Şarjlı Sessiz. İyi bir cihaz yorumlar çok iyi sessiz çalışan küçük bir cihaz. Ablamın oğlu için istedim daha kargoda ürün. Ama kullananlar çok memnun. Tavsiye ederim.
Burcuuuuu Kiwi12 ben medikal den almıştım ismi feellife kesinlikle elde tutulan dan alin hiç ses çıkarmıyor uyurken bile verebilirsiniz
[silindi] [silindi] takip ettigim bir arkadas var o cok memnun nexus nebulizator diye trendyoldan bakabilirsin
Kiwi12 [silindi] evet bakıyorum çok pahalı hepsi nimo marka var büyük boyu uygun olan a.a oda çok aşırı sesli diyrlar bilemedim
[silindi] Kiwi12 yok ya gorumceme de aldik bi tane eczaneden oyle cok sesli deiller yani sadece kabloluydu bide en fazla ne kadar ses cikarcak ki elektrik supurgesi deil ya
sedaa_aa Kiwi12 nimo kullanıyoruz memnun kaldık gayet. Ses çıkarıyor tabiki ama ben sessiz çalışanı da hiç görmedim hstanedekiler gibi ses çıkarıyor.
Burcuuuuu Kiwi12 yok valla çok memnunum 3 senedir kullanıyorum hiç bı sorun yaşamadık hatta doktorum rapor yazmıştı öyle aldık biz