Kızlar merhaba bu saatte kalktım ocak sileyim diye eşim görevde olduğu için uyku tutmadı ondada ocağın çakmağı düğmelerini silince çaktı koluma deydi vücudumda hafif acıma oldu sanırım elektrik çarptı anlayamadım başına gelen var mı sizce bebeğimee bir şey olur mu korkuyorum lütfen uyumayanlar cevaplarsa sevinirim 😞😞