Salihakyml ben bu doktoru kesinlikle tavsiye etmiyorum ilk gebeliğimde bana kabusu yaşattı resmen erkenden doğurtmaya çalıştı beni Allahım korudu para avcısı biri gitsin hemen başkası gelsin diye bakıyor resmen . Maalesef ki tatlı dil ve güleryüzle ilk başta aldanıyor insan kendinizi harika hissettiriyor ama her gidişimde beni aslında hatırlamadığını anlıyordum. Özel olmasına rağmen sizinle ilgili hiçbirşeyi aklında tutamıyor . Hele ki bana yaptığı çatı muayenesi yapacağım adı altında suyumu patlatmaya çalışmasını asla unutamam hakkımı da helal etmiyorum .
Ben Doç.Dr Mehmet Aral Atalay a gidiyorum ilk hamileliğimi de onunla tamamlamıştım hamileliğimin 36. Haftasında beni kabul etmişti Allah razı olsun şimdide 2.gebeliğim harika ötesi alanının en iyilerinden biri kesinlikle .