Eddakayaa Kızlar aranızda uyumayan ve tecrübeli anneler yazabilir mi 10 dakika da bir belime ağrı giriyor yaklaşık 5dk civarı sürüyor ve bacaklarım inanılmaz ağrıyor tam bır saat oldu dakikasi hic sasmadi karnım çok kasılmaya başladı ama karnımda aman aman bı sancı hisetmiyorum yoğunluk olarak belde hisediyorum sizce şuan çektiğim ağrı tam olarak ne yada yaşayanlar oldu mu?? (36+4 haftalığız)
misirveannesi Eddakayaa düzenli sancıya benziyor canım. Bi ılık duş al. Biraz daha bekle. Ara süre kısalırsa hastaneye git.
Busraasafekinci Eddakayaa takip etmeye devam et dakikalar azalacaktır. 3 dk 1 e kadar dusecek sen 5 dk ya dusunce hastaneye gec istersen
A_cemilik Eddakayaa yani düzenli sancı bu bilgim yok ama belki de karnın ağrıması gerekmiyordue doğum sancısı olması için. Hastaneniz yakınsa biraz daha bekleyin bence. 5 Dk a düşünce gidersiniz.
Eddakayaa teacherozlem ama karnıma giren hiç bı ağrı yok bel ağrım girince aglatcak cinsten sizce hastaneye gitmeli miyim yoksa bekleyeyim mi tam emin olmadan eşimide uyandırmak istemiyorum
Dr4 Bel yada karın önemli değil. Düzenli ağrı olması önemli. İlk sancılar çok şiddetli olmayabilir. Duş alın, biraz uzanın kendinizi takip edin.. Uyuyabilirsz uyuyun. Sıklaşır ve ağrıların siddeti artarsa hastaneye gidersiniz
Eddakayaa 1Pamuk teşekkür ederim ❤️ sabaha karşı hastaneye gittim fakat sancının doğum için yeterli olmadığını söyleyip eve gönderdiler şükür şuan iyiyim biraz
immos Özellikle erkek gebelikte belden kızda kasıktan sancı girer derler sizin cinsiyetiniz neydi ? Doğum sancısı olabilir düzenliyse kendinizi takip edin mutlaka.
Eddakayaa immos cinsiyetimiz kız 🌸 hastaneye gittim ama sancımı evde takip etmemi söylediler yeterli değilmiş şükür şuan iyiyim ❤️🙏
Eddakayaa misirveannesi sorduğunuz için saolun❤️ sabaha karşı hastaneye gittim fakat sancım doğum için yeterli değilmiş evde takip etmemi söylediler şuan biraz iyiyim şükür 🙏