Nadiye Bugün çatı muayenesinden sonra kanamam sürekli devam etti gece saat 2 de sancıyla uyandım eşimde uyandı o sırada sonra dakka tutmaya başladık 2 dkda bir sancı giriyordu doktorumu aradık hastaneye geldik şuan nst cihazına bağlıyım bakalım gelişmeler nasıl devam edecek . Ayrıca doğum sancını nasıl anlarım diye düşünmüştüm arkadaşlar gerçekten anlıyorsunuz anlamamak mümkün değilmiş
Nadiye Kızlar doğum yaptım ezan vakti 😍 Allah gönlüme göre verdi sezeryan olmadan normal doğumum gerçekleşti çok şükür
HticeAkan Nadiye ah çok güzel allah bebeğine uzun ömür versin gözünaydın 🤲🏻🤲🏻 Bizde 40+6yız bizede dua edin 🤩
mucizemizibekliyoruzz Nadiye analı babalı sağlıkla büyüsün 😊 kesi dikiş falan varmı? Epidural aldınız mı?