Mskk ben gecen hafta yaptirdim canim oyle cok acimiyor dogum geciktirici diye bi igne yaptlar 3 doz onun ilk dozu cok yakti oda zaten damarin disina sikmis hemsire kolum falan sismisti ama sonrakilerde bisey olmadi ciger gelistiricide iki doz 24 saatte bi yapiyorlar kalcadan cok acimiyor oyle sen neden ciger gelistirici yaptiriyosun