Canim 26 haftaliktan basladi benim de yuksek tansiyon gunde 3 defa alfamet ilac kullaniyorum birde bir litre suya yarim limon sıkıp gun boyunca onu tuketiyorum tuzlu yememeye dikkat ediyorum makarna pilav hic yemiyorum ekmegi de kepekli veya tahilli gibi normal ekmek de yedigim oluyo ama az miktarda yani birde cok sitres yapma ozman daha yukseliyodu benim baska sorunlardan sebep disari cikamadim ama senin sorunlarin yoksa dolas temiz hava bol yürüyüş yapabilirsin