Ben ilk doğum sürecini anlatayim 36 37 haftaya kadar kendi doktoruna gidiyorsun nst ye sokuyor sancin varsa ebeye alttan muayene ettriyor , işte bebek donmemisse sezaryen tarihi veriyor dönmüş ve normal doğum pozisyonu almışsa 37 den sonra diyorki artık acilden giriş yap 40 haftadan sonra zaten üç günde bir acile gidiyorsun nöbetçi hangi doktor varsa o bakıyor ben ilk cocugumu böyle doğruldum , donmemisti serzaryan günü verdi doktor sonra gittik o gün dönmüş serzaryan dan vazgeçildi 39 haftadaydim , sonra hep acilden giriş yaptım 42 de doğurdum