11 Kasım tarihinde çatı kontrolüm vardı. Fakat çatı darlığı ve bebeğimin kafa çapı iki hafta önden gittiği için sezeryanı önerdi doktorum. Bende spinal olmak istedim. Tansiyon düşüklüğü sorunum vardı tedirgindim. 14 kasım için gün belirledik. Daha önce kürtaj ve kimyasal gebelik yaşamıştım.Sabah 7 de hastaneye gitmiştik.Tüm işlemler bitince ameliyathaneye geçildi. Tüm hastane çalışanları çok ilgiliydi. İlk olarak anestezi için işlem başladı. Damar yolu daha çok acıyor gerçekten sinek ısırığı gibi bir ağrı oldu belimde. Sonra ayaklarıma sıcaklık geldi ardından tamamen uyuştum. Doktorum geldi hemen başlamıyoruz dedi ama başlamıştı aslında ben panik olmayayım diye öyle demiş 🙏🏻 tabi tansiyon düşüklüğü nefes darlığı mide bulantısı oldu hemen müdahale edildi. Zaten sürekli soru cevap oluyor. Sohbet eşliğinde geçti. Uyku hali baş ağrısı da oldu hemen ilaç verildi. Ardından bebeğimin sesi görüntüsünü görünce tabi tüm herşey geçmiş gibiydi 🥺🥺 sonra ten teması oldu ve dikiş işlemi sonrası odaya geçtim. 09.00 da girdik 09.15 de doğum oldu saat 10.00 da odaya gelmiştik bile 🙏🏻 yatağa geçince kum torbası konuldu karnıma biraz ağrı oldu gün içinde ilaç verdikleri için aşırı bir sıkıntı yaşamadım 🙏🏻 Korkulacak hiçbir şey yokmuş bunu anladım. Şuan misss kokulu bebeğim yanımda hamd olsun isteyen herkese nasip etsin Allah’ım 🙏🏻 baş ağrısı yaşamadım bol şu filtre kahve bitter çikolata yedim. Şuan bel sırt karın ağrısı var dikiş yeride ağrıyor ama geçecek elbette.. 😇 esenler avicenna hastanesinde başta doktorum Ayfer hanıma ve diğer tüm herkese çok çok teşekkürler🙏 ❤