Pozitif Doğum Hikayemm☺️
34+4 haftalık oldugum gün aniden kanamam oldu hemen hastaneye gittik sancım yoktu 2 cm açıklığım vardı hemen ciğer geliştirici iğne vurdular sonrasında doğumu durdurmaya çalıştılar sabah 7 de yatışım oldu aksam 9 a kadar serumlarla durdurdular ama son saatler sancım ve acıklığım artınca 2. Doz ciğer geliştirici yapıldı ve 10 da sezeryana alındım
Cocuk doktoruda sezeryana girdi cok sükür bebeklerim sağlıkla doğdular evimize geldik 6 günlük olduk bile
Zor bir hamilelik süreci kanama alanım olması kanamanın tekrar etmesi tek yumurta ikizi oldugu için yapılan olumsuz yorumlar ense kalınlığı var denmesi vs bir sürü şeyi atlattım ama bebeklerimi görünce hepsini unuttum
Cok sükür
Sormak istediğiniz sorunuz varsa cevaplayabilirim
Herkes bebeklerini sağlıkla kucağına alsın 🥰mutlu günlere🌺