nolmusnolmus Kızımızın ismini inci koymayı düşünüyoruz. İsimler karakterlere etki edermiş derler. Merak ettim ben de inci’ler nasıl oluyor
Perafeda nolmusnolmus inci Mina çok hoş askm iki isim düşünürsen fikir olur🌸 tandıgım bir iki kişi bar inci çok minnoşlar çıtı pıtı yumuşak kalpli çok narinler 🌸🌸
Merveincim nolmusnolmus Bende 19 haftalık hamileyim Kızımızın ismini İnci koyacağız kulağa çok hoş geliyor biz çok beğeniyoruz 🥰
_edakrsu22 nolmusnolmus bende İnci koyacağım bence çok güzel bir isim zarif naif adıyla yaşasın inşallah 🙏🙂
Law55 Ben de kızım olsaydı ismi belliydi inci koyacaktım oğlum oluyor şuan ortada ad yok bulamıyoruz 😀
mysweetbabyy nolmusnolmus kendi adım inci oyle çıtı piti naif birisi değilim bir de bence çok imtihanlardan geçiyorlar bi tanıdığım var yaşı benden büyük adı inci onunda aynı şekilde o da oyle