30+4 den beri kaşıntım vardı,geçen pazartesi doktor randevum vardı ve söyledim benden kan/ idrar tahlili istedi yaptırdım.
Testlerim berbat gelince hemen bir gastroentroloji doktoruna görünmem gerektiğini söyledi ve yönlendirdi.
Şuan 32+2 deyiz ve gebelik kolestazı olduğumu söylediler, ilaçla 38 e kadar götüreceğim dedi doktor.
Yoksa bebeğin erken gelme riski var dedi.
İnşallah karaciğerle ilgili birşeyin yoktur.
Duştan sonra çok kaşıntım oluyordu, geceleri uykudan kalkıp sert tarakla kaşıdığımı biliyorum ben. :(