rabi4658s siz ne kadar kendinizi bırakmaz, acınızın üstüne giderseniz o kadar kolay geçer bu süreç bunu aklımızdan çıkarmayın ☺️ Evet ağrı, sızı olacak ams geçecek de. Her gün daha iyiye gittiğinizi hissedeceksiniz. Ben ilk günden beri kızıml hep kendim ilgilenmiştim mesela 🥰 yanınıza kimyon alın ama toz değil tane kimyon. Doğumdan sonra bir bardak demleyip için gaz için birebir. Hemen çıkarırsınız ki zaten kimyon anne sütündeki gazı da alıp bebeği rahatlattığı için emzirme süreci boyunca tüketilmesinde fayda var 😂