Korkma canım ya bebek dönmüştür yada doğum kanalına yerleşmeyi deniyordur bendede oluyordu doktorum öyle söylemişti. Şuan bnde 37 haftalık hamileyim. Bel ağrısı vajina ağrısı, kalça ağrısı, halsizlik baya zorlanmya başladım ama buram buram doğumun yaklaştığını bebeğin aşağı indgini hissediyorum 🥰 Allah sağlıcakla kucaginiza almyi nasip etsin inşallah 🤍