Haticebicer bende tam olarak böyleydim öncesinde bi belirtim yoktu gelmeyecek diyodum ama gerçekten herşey bianda oluyo 39+6da sancım başladı nişan vs derken 40+0 kontrolüm vardı zaten doğuma gittim 🫶🏻Ama açılma vs için pilates üstünde oturun ve bol sıcak duş alın duşta çömelin ve karnınıza tutun ben böyle yaptım 6,5-7 cm açılmayla gittim hastaneye. Hoş ona rağmen sezeryan oldum ama 😊 allah gönlünüze göre versin,stres yapmayın vakti saati var🌸