Mimozacicegiiiii 42. Haftada normal doğum yapan var, kendi açılması kendi sancısı ile. O yüzden daha vakti vardır muhtemelen, benim hiç sancım yoktu sabah birden suyum geldi 4cm açılma ile hastaneye yetişmiştim, vakti gelince birden de olabilir, sıkıntı yoksa bekleyin bence, tabi doktor sezeryanla önerirse o daha iyi bilir