Kızlar lütfen yardım edin.. ikinci hamileliğim ama gerçekten hiç bilmediğim şeyler yaşıyorum.. yalancı doğum sancılarım oluyordu ama cuma yani dün hafif nişan geldi sonra bugün kanlı bir şekilde geldi ve inanılmaz sancılarım vardı gittim hemen hastaneue ama 1 cm açılmam olduğu için ve sancılarım 10 dk 1 geldiği için eve geri gönderdiler 5 dakika da 1 sancı olduğunda gelebilirsin dediler açılma için herhangi bir yatış yapalım suni sancı verelim vs. Demediler ama şuan öyle acı yaşıyorum ki ama hâlâ sancılarım düzenli değil mesela 6 dakika da 1 dakika sancı arka arkaya yaklaşık 1 saat kadar geldi sonra 8 dakika da 2 dakikaya yakın ve çok şiddetli sancilarim oldu şimdi yine 6 dakikaya düştü böyle olan var mı ?