Kucuk_melegim Kizlar biraz bilgi verirmisiniz nasil şeyler hissetmemiz lazm kasilmalar sancilar nasil hissetiriyor
Ozlm0916 Kucuk_melegim benim 35 haftalıkken doğum sancılarım başladı halbuki 1 gün öncesi kntrole gittigimde herşey gayet normaldi akşam yemeğinden sonra hem belden hem kasıktan adet sancısı gibi 2 3 dakikada bir düzenli olarak geliyordu ağrı girdikce bebek vajinamın üstünü sertleştiriyordu hemen doktorumu aradık hastaneye gittik nst de 55 60 ı buldu sancılarm yatışa alındm 1 gece sükür serum igne ilac durdurduk sancıları 38 de doğuma girdim doktorum iyiki gelmissin yoksa bu sancılarn arkası doğum demişti.
Kucuk_melegim Ozlm0916 yaa yalanci sanki nasil peki ve nezaman yalanci sancılar başlıyor 28 haftaliğiz nadir nadir rahmim yumruk gibi olduğunu hissediyorum ama sirt agrisi adet sancisi hic biri yok
Ozlm0916 Kucuk_melegim yorulduğun felan gerilmelerin kasılmaların oluyodur 7 aylık olmuşsun yalancı sancıların başlamış normal bence sancı düzenli bir şekilde olduğu zaman doğum sancısı oluyor
NeseA Merhaba canım kasılma bebeğin bi yere toplanması ve karnının taş gibi olmasıdır.. sancı düzenli ağrı gelip hiç gitmemesi belden kasığa vuran gittikçe siddeti artandıŕ.. bu agrılar ve kasılmalar düzensiz ise yalancı sancılardır canım
Kucuk_melegim Ozlm0916 valla toplanma harici baska bir ağrım yok adet agrisi bel agrisi gibi sancılarım yok
Ozlm0916 Kucuk_melegim onlar yoksa korkma kuzum sertleşmeler normal artık benimde öyle oluyordu arada