40+4 iliski sonrası baya bi kan geldi. Doktora gittik hemen ve herşey iyi biraz sancı cıkıyor nstde. Açılmam yok açılma kanaması dedi pazarttesi yatışım var doktor başlatcak normal dogumu.hastanede yat dedi pazartesiye kadar ev biraz uzak diye kanama yine olur bugün yarın gelir yine dedi ama istemedim iki gece var daha cok yıpranırım kalamam dedim bisey olursa gelirim hemen dedim. evdeyim ve kıpırdamaya korkuyorum tekrar olcak diye kanaması olup doguran var mı pazartesi olmadan acaba kendi gelir mi. Ne yapmalıyım yatayım mı hareket mi daha iyi? Kafamı cok karıştırıyolar doktor cok belirsiz konusuyo sezeryan desem hemen alcak. Stresten hic biseye odaklanamıyorum artık hersey normal giderken sezeryana girmek ne derece mantıklı ya cevremdekilerin sessiz baskısından bunaldım cidden herkes sanki sezeryan olayım diye bakıyor günü geçti diye kimse bisey demiyor ama sonra sezeryana falan dönse ben demiştim dicek herkes sanki o anı bekliyo gibi hamilelikten mi girdim yoksa bu tribe bilmiyorum