Busracyhn Kızlar doğuma son 20 gün ama midem hala yanıp duruyo gece uykum kalmadı ılık su içsem bile yanıyo soğuk süt içiyorum yok kraker yiyorum yok başka öneriniz var mı ?
Sule9191 Busracyhn ben çiğ badem yiyiyorum kavrulmamış kabuklu oluyor ya varsa biraz yiyin çok rahatlatıyor
mrvak Busracyhn doktor yazmadan da alabilirsiniz eczaneden naneli tadı sevmezseniz rennie duo da alabilirsiniz uyumadan 2 ölçek için gece mis gibi oluyo 🤭
meraklianneadayi23 Busracyhn Gasvin şurıp yazdı doktorum bana biraz iyi geldi salatalık ve elmada iyi geliyormuş ama bana elma iyi gelmiyor gaz sancısı şişkinlik yapıyor hatta kusturuyor.
Asiyetugba Busracyhn yoğurt yemeyide deneyebilirsin ben ilaç kullanmayı sevmediğim için yoğurtla geçiriyorum
gokce66 Busracyhn ben 1 defaya mahsus yarım çay bardağı suya 1 çay kaşığı karbonat atıp içmiştim 15 saniyede kesmişti ve yüksek yastıkta yattm