taze_anne79 KaybolanYildizlar bende basarsak ne olur diye merak ediyorum sonra doğmadı diye düzeltebilir miyiz acaba 😂😂
trakyalikizce taze_anne79 evet geri dönüş yapabiliyorsunuz😅 ben ya dönemezsem diye doğumu beklemiştim basmak için 😂
F136049 taze_anne79 hiç bir şey olmuyor. Ben bastım. İki seçenek çıkıyor. Happy kidse geç. Yanlış alarm Yanlış alarma basınca eski haline geliyor. Ben merakımdan denedim valla😂😂