Adacan evet evet kesinlikle benim de ilk doğumum güzel geçti ağrı kesici iğne bile yaptırmamıştım ama bu doğum korkusu illa oluyor her gebelikte sanırsam . Dediğiniz gibi bende oğlumu gorememekten korkuyorum bana birşey olur geride bırakırım onları diye falan 🥺 Allah esirgesin hepimizi yavrularımızı bize bizleri de onlara bağışlasın 🤲🏻