omur2022 Aynı zamanda olan kimler var? Nasıl doğum yapacaksınız? Sıkıntılarınız var mı,? Benim alt kısımda ağrım oluyor. Sezeryan olacağız 28 kasima gün aldık ama sanki o zamna beklemeyecek gibi geliyor.
Busracyhn omur2022 Rabbim sağlıkla kucağınızda sevmeyi nasip etsin canım bizde 37+1 ama benimde vajinamda baskı ve ağrı arttı bebeğin artık doğuma hazırlığı 😊
sersss omur2022 38+3 üz biz de şimdilik normal doğum gibi görünüyor ama ben korkuyorum hala normal doğumdan ara ara kasılmalar sancılar oluyor ama nst de hiç sancım çıkmadı bakalım ne zaman ve nasıl olacak heyecan stres bir arada☺️
Zykbrkty omur2022 39+1 olduk bı sıkıntı olmazsa normal olucak dua edin hayırlısıyla gelsin artık kızım valla çok sabırsızım
enesayazmoom omur2022 35 haftalık olduk cuma günü kontrolüm var tekrar dan en son perşembe günü gittik plesanta kreclenmesi var mis bizde 1 hafta sonra tekrar gel dedi doktorum belki doğum tarihini belirleye biliriz cuma günü 💙💙
Ummu_gulsevinc omur2022 an itibariyle bende 38 haftalık oldum iki gün dür ağrı çekiyorum yalaci ağrılar olduğunun farkındayim düzensiz çünkü her an için bekliyorum bakalım rabbim hepimize hayırlı kolay doğum yapmamızı nasip etsin ❤️
Byrvo omur2022 37+4 ten bildiriyorum bende 🥲 bu hafta kasılmalarım çoğaldı nefes alıp vermeyle hafifletiyorum
omur2022 Bende 39+1 i görsem günü o zamana aldık insallahhhh. Ama korkuyorum da yani erken olacak diye kramp tarzında çok olmuyor da bel ağrısı tarzında oluyor. Birde vajina baskısı var işte