Sibelemreemre Kızlar sizde durumlar nasıl 1 haftadır çok ağrım var kaşık bacak kalça göbek bide ara ara sancı emekliyerek kalkiyorum yürürken canim cikiyo
Guzelanne56 Sibelemreemre o ağrılar cok normal hele bıde 30 dan sonra ınsan yuruyemıyor gerçekten annelık cok zor