Dünden beridir uygulama hala düzelmedi, sürekli eski gönderileri görüyorum, yeni paylaşılan gönderileri çok nadir görüyorum ve bi gördüğüm gönderi tekrar tekrar görünüyor, artık girmek istemiyorum bile forma ya düzelsin artık 🥺 sizlerdede böyle mi uygulama acaba tek benim mi düzelmedi 🥺