Smia ilk 3 ay bende et, balik yumurtadan tiksindim. Doktorum kendini zorlama. Bizim için beslenmede en önemlisi 3 ay sonrası dedi. Eger tiksinirsen sonra yiyemezsin dedi. Ama diyetisyenim pankek yaptırıp yediriyordu yumurtayı. Şekersiz yoğurtlu falan yapıp ekmek gibi yiyordum. Hem kokusuz oluyor hemde vitaminini alıyorsunuz. Ama yinede kokuyorsa zorlamayın. Gerçekten ilk 3 ay mucize gibi bir şey. Bebek bir şekilde büyüyor. Ben sadece patates, makarna, peynir ekmek türü şeylerle gecirmistim. Simdi cok şükür kilosu normal 33 haftalik hamileyim.