Gizemmyigit maşallah sağlıkla büyüsün bebeğin eminim kolay olmamıştır sizlerden dinleyince böyle kolay geliyo ama saatler geciyo tabi bende normalden çok korkuyorum epidural de sancı yok degilmi birde o bel ve bas ağrısı uzun sure mi kalıyor yani sezeryan keşişi kadar ağrıyomu acaba