Merveaty Merhaba kızlar 4 aylık hamileyim dr haftada 1 şartıyla ilişki serbest dedi. İlişki sonrası çok hafif pembe lekelenme oldu. Başına daha önce gelen oldumu.? Korkuttu açıkcası biraz beni…
Leyyacvkk Merveaty banada oldu 3 aylıkken bide 25 haftalıkken oldu korkulacak bişey yokmus dedi ama herkes için aynı şey söyleyemeyiz en yakın hastaneye git tedbir amaçlı bı baktır derim çok gecmis olsun inşallah bişey yoktur
1erkekkannesiiii Merveaty acile git hemen canım kanama normal değil ihmal etme hemen baksınlar anormal bisey varsa progestan iğne yaparlar erteleme
Merveaty Leyyacvkk idrarımı yaptıktan sonra pembemsi leke geldi kontrol ettim devamı yok yinede gitmelimiyim ?
Leyyacvkk Merveaty evet git ozlele gitmene gerek yok devlet Hastanesi’ne git bende öyle yaptım aynı işlemi yaparlar ultrasonda bebeğin kalp atışına bakarlar
Tgcedlbdk Merveaty 1,5 hafta oldu düşük yapalı benimde idrardan sonra lekem geldi hastaneye gittim direk bebeğimin kalp atışının durduğunu söylediler sakın ihmal etme
Tekininannesi Merveaty damar zedelenmesi yaşamış olabilirsin belki malum hassas oluyor gebelikte vücut. Ama sadece pembe leke diye rahat davranma devamı gelebilir Allah korusun bi doktoruna görünmede fayda var