Elif71 NigarC 35+1 olduk - 13 le yola devam ama sonu geldi zaten hafta içi erken doğum yapacağım malesef
Sedaknr NigarC 54 kg ila hamile kaldım 27. Haftaya giriş yaptım bugün ve 8 kg almışım. Doktorum çok dedi. Dün diyetisyene gittim maalesef. Şeker yüklemesinde baya düşük çıktı şekerim.
Zynepnurbl Sedaknr Aslında nerdeyse 7 aylıksınız.8 kilo çok deil neden diyetisyene yönlendirme yaptı ki?
3babyannesy NigarC 24hafta 4gunluguz bende tam 9kilo almişm🥺 Şiştim yarilacam bebekte öyle tombullaşiyor gelişimi 2 hafta önde bende öyle yuvarlasan yuvarlanrm kilodan nolcak bilmiyrm ödem aşırı çok 60la hamile kaldım şuan 69kg olmuşum daha doğuma çok var nolacam bilmyrm🥺
ecemsuuuuu 31+0 vee benn 5 kilo aldım 🙈 bu 5 kiloyuda 5.ayimda hepsini birden almıştım topluca nedense hatta çok şaşırmıştık 1 ayda nasl 5 kilo aldım diye .. sonradan biraz dikkat ettim durdu kilo alımı çok şükür 🙏🏻
Gokceeeee NigarC 36+6 8 kilo aldım ilk doğum da 15 ile kapanış yapmıştım bakalım şimdi kaç ile kapanış olacak ☺️