gmzerdm 2 li tarama yaptiramadim 2 gün ile kaçırmıştım. 3lü taramaya girdim. Bebeğimin beyninde 2 adet kist ve kalbinde parlaklik çıktı. Sıvı aldirmayi önerdiler ama ben kabul etmedim çünkü tespitlerinin dogruluk payı olduğu kadar yanılma payları da oluyor. Kendim kalp hastasıyım. Ayda bir kontröl altina aldim. Kendi doktoruma sordum. Bebegimin kalbinde parlaklik var dedigimde ultrasonda bunu görmeleri imkansiz sadece bebek doğduğunda ekoyla tehsis koyulabilir dediginde biraz daha içim rahatlamisti. Şu an 20+6 olduk. Neyin ne oldugunu doğunca öğrenicez. Rabbim sağlıkla kucağımiza almayi nasip etsin.