Astım ve bronşit hastasıyım özellikle kış mevsiminde çok kötü oluyorum. Denediğim doğal bir tarifi vereyim sizlere canım anneler. Hem de çok kötü ve ciğerden öksürürken çok işe yaradı. Bir kaşık tereyağı eritiyoruz. Üzerine bir kaşık pekmez iki üç taşım kaynatıyoruz. Ocaktan aldıktan sonra da bir kaç damla limon. Gerçekten benim gebelikten önce ilaçlar bile bu kadar hızlı etki etmezdi. Çok etkili. Günde iki üç kez içmek bile yeterli 😘