Kızlar selam, yatış pozisyonunuz nasıl? 2. Trimesterda ya da hani aylardaysanız işte :) ben duz yatınca sanki bir rahatsızlık hissi oluyormuş gibi oluyor ama düz yatmayı çok severim 😐😕 sola genelde yatmaya çalışıyorum da uyku halinde dalarken nasıl uyuyorum bilmem😂😂 nette okudum en iyisi solaymış ama … bilemedim