Kızlar merhaba,
25+3 olduk.Akşam üzeri başlayan sağ kasık ağrım bir türlü geçmiyor ara ara giriyor. Biraz kabızlık problemim var zorlandım yaparken ondan sonra oldu sanki içerde bişey kopacak ara ara giriyor.
Böyle sorun yaşayan var mı? Bebiste masallah cok hareketli şuan bilemedim.Ama bacağımı hareket ettirmezsem sıkıntı yok.