Elfens06 merhabalar. Gazi üniversitesinde ameliyatımızı olduk. Ameliyat sonrası hiçbir ağrı sızı olmadı çok şükür. Bir gün kalıp sabah çıktık eşim arabayı kullandı.
Bizim de 4 ay önce tespit edilmişti bir testte 20 diğerinde 10 milyondu toplam sperm. Morfoloji 4, hız bir 25 bir 28 çıktı. Takviye denemek istedik önce sonuçlar değişmedi işte en son 10 milyon çıkmıştı. 1 ay sonra ameliyat olduk. Sonuçları görmek için şimdi beklemedeyiz. En az 3-4 ay geçmeli üzerinden.
Dediğiniz gibi her ihtimal mevcut, biz de çok zor karar verdik. İnşallah faydasını görürüz hepimiz. Bu arada bizim ki ileri derece reflülü sol 4 mm idi. Sağda da 3 mm. Ama 2 profesör de sadece soldan ameliyat fayda edecektir çift taraflı ameliyata gerek yok dedi. 4 doktora danışıp öyle ameliyat olduk.