Geçtiğimiz çarşamba bhcg testi sonucu 441 ile adet tarihime göre tam 4 haftalıkken hamileliğimi öğrendim. Bir sene öncesinde 6 haftalıkken düşük yaptım. Sonrasında iki defa kimyasal gebelik yaşadım. Bugün çamaşırıma kahverengi leke gelmiş. Acile gittik ama bhcg test yaptılar sadece( henüz sonuç çıkmadı). Doktoruma da ulaşamıyorum, cevap vermiyor… Geçen seneki düşükte progestan fitil kullanmıştım. Evde de progestan ilacı hala var. Bu gece yatarken fitilden kullansam mı diye düşünüyorum. Kullansam bir zararı olur mu? Mantıklı düşünemiyorum. Öylece bekleyemiyorum, kullansam zararı olur diye de korkuyorum. Doktorum dönüş yapmıyor