Deletedmom_51 biz de 27+0’dayız 3-4 gün önce aynısını yaşadım, normalde hissederdim son 3 haftadır net bir şekilde, çok tedirgin olup hastaneye de gittim🙈 kalp atışına baktılar her şey yolunda çok şükür, bu haftalarda olabiliyormuş, daha rutine binmesi & takibi için de çok erken dediler, daha çok uyuyorlarmış plasenta önde olabilip az hissetmemize neden oluyormuş gibi gibi. Dün de normal kontrolümüz vardı, gene her şey yolunda 💛 endişe etme yani 💛