Ssevo_0713 Kızlar bi saat önce lavaboya girdim peçeteye çok ufak kahve rengi bi akıntı gelmişti nişan bu mu oluyor eğer oluyorsa d doğum ne zaman başlar
Happyymama Ssevo_0713 canım tekrar bak eğer öyleyse bu 12-24 saat arası doğum sancılarının yada doğumunun başlıycağı anlamına gwliyor doktorum bana öyle demişti ama ufak değil sulu sulu oluyo o lekelenmeler
Bguzeel Ssevo_0713 benim önce sancım sabahına da kahverengi akıntı şeklinde nişanım gelmişti.ertesi sabahta doğumum olduydu. Bir de nişanım gün içinde ara ara gelmeye devam etmişti
mor_menekse Ssevo_0713 ayyy galiba benim de bugün geldi kanlı değildi ama nette. Baktım yoğun yapışkan bı akintiydi ilk kez böyle akıntım oldu ama bir arkadaşım nisandir o dedi . Sizce nişan olabilir mi . 3 cm acikligim var dün kontrolüm vardı. Cumaya randevu verdi doktorum dogurtcak o gün inşallah.eger nişan geldiyse cumaya kalır mı doğum sizce @Bguzeel @birprensbirprensesannesi- @Happyymama
1erkekkannesiiii Ssevo_0713 nişan gelip 1 hafta sonra doğuran da var 1 saat sonra doğuran da var. Sancılarını takip et varsa canım hayırlısıyla gelsin bebeğin inşallah
birprensbirprensesannesi- Evet benimde o şekilde nişanım gelmişti bir gün sonra sancılarım başladı yaklaşık 36saat sonra doğum yapmıştım yani 1,5gün sonra. Rabbim yardımcınız olsun bir avazda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
birprensbirprensesannesi- mor_menekse adetin ilk günkü kanı gibi kahverengi oluyor ve çok gelmiyor bilmiyorum bende öyleydi ve açılmama bakıldıktan sonra doğumum hızlandı çatı muayenesinden önce sancı nişan tık yoktu sancınızı kontrol edin önemli olan o doğumunuz sezeryan mı olacak
Bguzeel mor_menekse yani açıklığınızda varmış belli ki haftanızda gelmiş cumaya gün verildiğine göre. Benim dediğim gibi kahverengiydi böyle adet bitişinde gelir ya öyle. Ama okuduğum kadarıyla şeffaf dahi olabiliyomuş yoğun ve sümüksü oluyomuş muhtemelen sizinki de nişandır Normal akıntınızdan farklıysa ki bunu siz ayırt edebilirsiniz ancak. Bence açıklığınızda var eğer buda nişansa cumaya kalmaz inşallah 🙏🏼 Kendiliğinden sancınız başlar açıklığınız artar sağlıkla doğurursunuz 🫶🏻
mor_menekse Ssevo_0713 kaçıncı haftadasin .genelde hep 37 den sonra bakarlar. Bı şikayetin olmasına gerek yok
NeseA 4 çocuğumda da nisan geldikten 2 saat sonra doğumum oldu:) nişan akintınin yoğun halini duşün bazen kanli içi bazen kahverengi şelinde gelir canım. Dinlen sancı gelirse ya Allah de koyul yola Rabbim kavuştursun insallah yavruna🤲🏻😘
mor_menekse birprensbirprensesannesi- sancilarim düzenli değil arada şiddetli bıçak saplamasi oluyor özel bolgeme ara sıra da belim de regl ağrısı oluyor. Yok normal Olucak Allah’ın izniyle.insallah kendi sancılarımla dogururum 🤲
Happyymama mor_menekse canım benim yoğun biş şekilde geldi doktoruma yazdkm devame derse gel demişti sürekli devam etti akıntı şeklinde yoğun yani peçeteye bile geliyodu öyle benim sezeryan olcağj için sancı beklemedim yoksa sancı doğum olcantı