Asafeymeninannesi yanlış biliyorsunuz.
Hamile kaldığımızda ilk belirtileri göğüs verir. Meme ucları ve etrafı kararmaya baslar. Bebeklerin gözleri ilk aylarda sadece koyu renkleri ayırdedebildiği için bu şekilde oöur Allah’ın takdiri. O kara alanın tamamı bebegin agzında olmalıdır ki beyine süt üretimi için sinyaller gitsin. Sadece göğüs ucu verirseniz bebek tam emmez, uyarı gitmez. yara ve mastit olabilirsiniz.