1Gunes Kızlar 25+1 hamileyim göbek Çatlaklarım nerdeyse göğüs hizama kadar cıktı. Çatlak yağları kullandım ama 12.haftadan bu yada çatlıyorum. Şu an Çatlaklarım çok kaşınıyor ne yapmam lazım .
Karman34 1Gunes canım avokado yağı az tatlı badem Hindistan cevizi yağı ve jojoba yağı efsane bir nemlendirici bunları al aktardan 100 saf olandan karıştır bir fısfıs şişeye her akşam yatmadan bütün kollar baldır kalça göbek göğüs yağla kendini İnan ertesi akşama kadar yumuşacık oluyor sürdüğün yerler nemi kaybetmiyor hem çatlakların yeni oluşmuş bu yağlarda hücre yenileme özelliği var bakarsın görünümünü azaltır en azından yenilerinin oluşmasını engeller bende çatlağa çok meyilliyim ama İnan çok memnunum denemeni öneririm en azından doğal ve denemeye değer yatmadan önce sürüp üstünü giyin o yağı gece boyu vücut çeksin
ballibocek 1Gunes ben lierac gibi kremler kullandım ama bana daha sorna kantoron yağı önerdiler aklınızda olsun muhakkak nemlendirme gerekli çatladığı için kaşınıyor zaten ://
Gebeyim35 Nemlendirmeyı ıyı yapman gerekıyor hafta olarak bıraz erken,30 dan sonra cıddı sekılde kasıntılar baslıyor.bırde kasındıgı anda kendını tutup kasımaman hemen nenlendırıcı bişiler surmelısın ,kasıdıgın taktırde dırek catlak oluyor
gizemakay Çatlagı kaşımak yerine nemlendiriciyle ovalasan daha iyi. Bende dayanamıyorum bazen tatlı tatlı kaşınıyor 😅
1Gunes gizemakay kuzum klasik nemlendirilwr zaten günlük hayatta da işime yaramıyo benim diledim aşırı hassas ve elim çatlasa madacasol kullanıyorum. Yağlar ise yaramıyor yani malesef yine kaşınıyor
1Gunes Karman34 teşekkür ederim kuzum bi de bu karışımı alayım deneyeyim o kadar çok para döktük ki aktara bakalım nasıl olacak