asliu_ bebeğimin başı bundan iki hafta önce doğum pozisyonu almış ve çok aşağıdaydı hep yatıyordum zaten riskli diye iki gündür evde sancı çektim tabi anlatamadım ne sancısı meğer doğum sancıları başlamış hemen yatırdı doktorum 12 saat arayla ciğer geliştirici yapıldı inşallah durdurabilirler sağlıklı bir zamanda sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak nasip olur inşallah