minikoglumuz 14+2 haftaligim mide gazim var affedersiniz böyle geğirmeli rahatsiz edici geçiyor. Bu durumu yaşayıp çözüm olarak neler yaptınız
Cansudinc minikoglumuz bende 18+4 haftalık gebeyim aynı durum bendede var uzun zamandır ve birde bulantıda eşlik ediyor maalesef 🥲
zeynepaylaipek minikoglumuz hamile kaldığımda başladı 28 haftalık oldum hala var o bende bitmedi inşaallah doğumla beraber son bulur tek ümidim o
minikoglumuz Cansudinc şükür bulantim yok geceleri yatmadan mide koruyucu ilacı içiyorum gündüzleri tutuyor çok şükür bugune kadar bulantim olmadı öyle aman aman. Şu son zamanlarda sadece mide gazi çok rahatsız edici oldu çözüm bulamiyorum 😊