Selam guzel anneler anca,yazıyorım doğumdan snr,uzgundum telefonu hıc elıme alasım yoktu
Persembe gunu 16 kasımda yatısım yapıldı ogluma kavuşuyordum cocuklarımı optım onlar uyanmadan cıktık evden ntsye baglandım planlı sezeryan oldum tuzla devlette snr hazırlandım doğumum cok güzel gectı ılkınden daha guzeldı odaya alındım oglumu bekliyorum gelen yok snr doktor geldk yenı dogam,doktoru ımıs dedı,solunum,sıkıntısı var gozlemlıcez ben alıyordum annem bembeyaz eltım dua okuuor bı taraftan korkma dıyor,snr,dedılee 6 saat snr kalkacaksın ben basladım doktorla pazarlıga 4 saatte kalkayım hocam ogluma gıdeyım dıye ıyımısın dedı ewet,dedkm,nasıl ıyı olmayım olmak zorundaykm kalktım,gıttım yogun bakıma dayanamadım,gene agladkm duramadım yanında cıktım gece sut goturdum ama sutum yoktu olsun dediler ertesı gun bı saat,emzırmeye,basladım