can25 ahh kızlarr hamilelik ne zor beaa yanıyor içim 38. haftadayim bebek şaclandıgından içim kavruluyor. nedir cağresi bunun 🥴🥴🥴
Ayseseray25 can25 şuan bende öyleyim 37 haftalık yok böyle Bi yanma ne yapsam geçmiyor gavisgon şurup kullanıyorum ama o bile artık rahatlatmıyor geceleri yanma yüzünden ruh gibi geziyorum çok kötü rabbim yardımcımız olsun 🤲
Bbilim118 can25 saçlanmayla ne alaka 🤣 bilimsel hiç bi açıklaması yok hurafe yediğim şeylere dikkat et mutlaka yediğin bişe yapıyodur yemekten sonra hemen uzanma süt falan iç
can25 Bbilim118 simdiki doktorlar bana göre hic birsey bilmedigi icin bilimsel açıklama da olmuyor. 😄 dogumdan sonra saçlımı degilmi görcem artık 😄 ayrıca yediklerimde baharat yoktu dün tatlı vardı kendim yapmis oldugum pizza vardi baharatsız. kek vardı. börek vardı peynirli susamsız. birde patates salatası oda baharatsızdı. bunlsrı öglen kadinlarla yedik ictik aksama ne olduysa oldu.
goncacan Bbilim118 saclanmayla ilgisi olmadigini biliyorum ama yedigiylede alakasi yok. Rahim büyüyüp diger organlara baski yapinca oluyor.
egeninincisii can25 Benim oğlumda midem yandı saçlı doğdu bu arada gerçekten 😂🤭 soğuk süt çok iyi geliyor 🫶🏼
iremcannn1907 can25 saçıyla alakası yok canım hurafe 😊 hiç mide yanması yaşamadım ben bir kez bile. Oğlum saçları ensesinde aşırı gür doğdu. Gaviscon vermişti doktorum her ihtimale karşı, falım sakız ve çubuk kraker ye demişti
g_gulsn Bende 38 haftalığım aynı sorunu yaşıyorum 1-2 tatlı kaşığı çiğ ince bulgur yerseniz çok iyi gelecektir. 🤗
Bestyy can25 Saçla ne ilgisi var mide yanmasının. Gebelik reflüsü diye birşey var. Rahim ve bebek hareketleri midenizi sıkıştrıyor. Yağlı şeyler baharatlı şeyler tüketmemeye çalışın ve çok yemeyin az sık yiyin. Gavisconda dozunu doktorunuzun tavsiyesiyle arttırabilirsinz. Birde yatarken reflü yastığı gibi birşry alabilirsinz.
can25 Bestyy bu yanma resmen beni kusturcak gibi oluyo ay ne bilim ilac falanda icmek istemiyorum burayakadar ilacsiz geldim. az kaldı sabrediyorum
incinur0102 can25 ya bana çok saçma geliyor,mide ile ne alaka saç 😂 benim ilk hamileligimde midem hiç yanmadı maşallah oğlumda saçlı doğdu,yediğin şeylerle alakalıdir canım,baharat olmasa bile midene iyi gelemeyen bir besin vardir
can25 incinur0102 dogumdan sonra saçlımı degilmi görcem artık 😄 ayrıca yediklerimde baharat yoktu dün tatlı vardı kendim yapmis oldugum pizza vardi baharatsız. kek vardı. börek vardı peynirli susamsız. birde patates salatası oda baharatsızdı. bunlsrı öglen kadinlarla yedik ictik aksama ne olduysa oldu. yani acaba hamur isimi yoksa patates mi rahatsız etti
nurcan1007 Pulcet hap derde dava 😊 hap sayesinde mide yanmam geçince oturup 1 kilo mandalina yemiştim😂
nurellaa212 can25 canım benim de ablam böyleydi çok fena midesi yanıyordu, anneannem ona bi çimdik kuru kırmızı mercimek çiğneyip yutmasını söyledi bulgur da olur ablam çok faydasını gördü bi dene istersen işe yarar belki. Saçma geliyor ama Ne varsa eskilerde var demişler sonuçta 😅
nurcan1007 can25 yeni gördüm yazdığınızı kusura bakmayın 🥰 sabah aç karnına içmek gerekiyor o şekilde hiç mide yanması kalmadı bende çok şükür doktoruma hala dua ederim Allah razı olsun
Bbilim118 can25 o zaman evde doğur canım doktora gitme bişe bilmiyorlarsa 😅🤣 hamurişi dokunmuş olabilir hamilelikte maalesef midede değişiyo dokunmayan şey dokunabiliyo
EceDalgaciMahmutoglu can25 size kötü bir haber. yediklerinizin hepsi reflü yapıcı şeyler. geçmiş olsun 🙏