Maysaamoms5 o boğaz ağrısı öyle illet bir şey ki maalesef ne yaparsan yap 2-3 gün rahat sürüyor 😞 her ne kadar su içmek bile ızdırap olsa da bol bol su iç sıvı al, kaşık kaşık bal ye aklına geldikçe özellikle sabah aç karnına, günde bir ballı ıhlamur içmeyi ihmal etme, adaçayıyla gargara yapmak ta çok iyi geliyormuş ama sakın ha içme adaçayını zaten biliyorsundur gebelikte önerilmiyor. Bir de doktor bana bi pastil vermişti gebelikte kullanabilen ama adını hatırlamıyorum, doktoruna veya eczaneye sorarsan verirler. Geçmiş olsun 🙏🏻