mutluugizz çok duyulmamış bir doktor fazla reklam yapmıyor ama gayet iyi bir doktor annem 15 yıl önce gitmiş bir hastalıktan şekeri var diye kimse ameliyat etmemiş bu doktor ameliyat yapmış annem çok memnun kalmış ayrıca benim hamilelik takibinde gerekli olan şey geldi mi direk kendisi söylüyor bunun zamanı geldi yaptırman lazım diye doğumuma 2 ay kaldı doğum nasıl geçecek bilmiyorum ama bence çok anlayışlı ve kibar biri rahat olacağıma eminim